Barbora LANKOVÁ

Disertační práce

Možné faktory ovlivňující úroveň přírodovědné gramotnosti žáků na prvním stupni základní školy

Potential factors influencing the level of science literacy of pupils at the first level of primary school
Anotace:
Hlavními tématy předkládané disertační práce jsou přírodovědná gramotnost, teorie sociální závislosti a metakognitivní monitorování žáků. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry výše vybrané faktory ovlivňují úroveň přírodovědné gramotnosti žáků ve 4. a 5. třídách základních škol. Teoretickou část práce bude tvořit rešerše odborné literatury reflektující aktuální ukotvení vybrané problematiky …více
Abstract:
The main topics of the present dissertation are science literacy, social dependency theory and metacognitive monitoring of students. In this thesis, the primary aim is to determine to what extent the above selected factors influence the level of science literacy of pupils in the 4th and 5th grades of primary schools. Part of the theoretical part of the thesis will consist of a literature search reflecting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D., doc. PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANKOVÁ, Barbora. Možné faktory ovlivňující úroveň přírodovědné gramotnosti žáků na prvním stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2023. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Didaktika primárního přírodovědného vzdělávání / Didaktika primárního přírodovědného vzdělávání