Bc. Jiří Rada

Diplomová práce

Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku

Marketing strategy in medium-sized family-run business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vytvoření marketingové strategie středně velkého rodinného podniku. Zohledňuje klíčovou problematiku marketingové strategie malých a středně velkých podniků v porovnání s marketingovou strategií těch větších.
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of creating a marketing strategy for a medium-sized family business. It takes into account the key issue of marketing strategy of small and medium-sized enterprises in comparison with the marketing strategy of larger ones.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance