Bc. Tereková Tereková

Diplomová práce

Emoční marketing a typologie osobnosti

Emotional marketing and personality typology
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, zda existuje spojitost mezi typy osobnosti a jejich reakcemi na různé marketingové stimuly. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaký je vliv nástrojů podpory prodeje na impulzivní nákupy. Metodika praktické části je kvalitativní šetření, kdy je prostřednictvím experimentu doplněného o rozhovor zjišťován vliv vybraných marketingových nástrojů na zvolené typy osobnosti …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to find out whether there is a connection between personality types and their reactions to various marketing stimuls. A secondary aim of the thesis is to find out what is the influence of sales promotion tools on impulse purchases. The methodology of the practical part is a qualitative survey, where the influence of selected marketing tools on selected personality types …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace