Emoční marketing a typologie osobnosti – Bc. Tereková Tereková
Bc. Tereková Tereková
Diplomová práce
Emoční marketing a typologie osobnosti
Emotional marketing and personality typology
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, zda existuje spojitost mezi typy osobnosti a jejich reakcemi na různé marketingové stimuly. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaký je vliv nástrojů podpory prodeje na impulzivní nákupy. Metodika praktické části je kvalitativní šetření, kdy je prostřednictvím experimentu doplněného o rozhovor zjišťován vliv vybraných marketingových nástrojů na zvolené typy osobnosti …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to find out whether there is a connection between personality types and their reactions to various marketing stimuls. A secondary aim of the thesis is to find out what is the influence of sales promotion tools on impulse purchases. The methodology of the practical part is a qualitative survey, where the influence of selected marketing tools on selected personality types …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/us4f2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Využití Eye Trackingu při analýze zrakového vnímání studijních materiálů ve vztahu k typologii osobnosti
Pavel Rosenlacher -
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Filip Fandl -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová