Bc. Kateřina Dvořáková

Bachelor's thesis

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Application of marketing mix tools in a selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a věnuji se zde marketingovému mixu, jeho 4 nástrojům (produkt, cena, distribuce a komunikace), komunikačnímu mixu, kam spadá reklama, osobní prodej, public relations a podpora prodeje. Nakonec jsem se zaměřila na rozšířený marketingový mix, který je typický pro sektor služeb. Sem řadíme navíc lidi, procesy a fyzickou přítomnost …viac
Abstract:
This bachelor thesis is consists of two main parts. The first is theoretical part and I tell there about marketing mix, 4 tools, which are product, price, placement and promotion. Communication mix where is personal sale, advertisement, public relation and sale promotion. In the end of the first part I focus on expanded marketing mix. We can see it in service sector. In this mix belong to people, process …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management