Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools – Květoslava POKORNÁ
Květoslava POKORNÁ
Diplomová práce
Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools
Usage of project school teaching at primary schools
Anotace:
Diplomová práce ?Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ? se zabývá problematikou projektů a jejich využitím při přímé práci s žáky na 1. stupni ZŠ.Abstract:
Diploma thesis ?The project teaching in the 1st level of elementary school ? deals with problems of projects and their using by direct work with children in the 1st level of elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Květoslava. \textit{Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools} [online].
Ústí nad Labem, 2012 [cit. 2021-01-19]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/5vl0gl/>.
Diplomová práce.
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc..
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Květoslava. Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Včelařství jako zájmová činnost a jeho podíl na osobnostní a sociální výchově dětí a mládeže
Marie CAFOURKOVÁ -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Možnosti využití osobnostní a sociální výchovy na letním táboře pro děti mladšího školního věku k rozvoji kreativity a posílení vztahů ve skupině
Barbora Holubová -
Problematika reflexe v rámci osobnostní a sociální výchovy.
Pavlína Handlířová -
Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku
Karolína Matulová -
Sebeprezentační kongruence a variabilita: role psychologické blízkosti aktéra a příjemce, pohlaví a sebediskrepance
Jan Slovák -
Analýza vztahů mezi inteligencí, emocionalitou a sociální akceptací u žáků 8. a 9.tříd ZŠ
Lucie HANZLÍČKOVÁ