Vendula Mošťková

Diplomová práce

Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

Project of Brand Development of Company XY
Anotace:
Na trhu panuje silně konkurenční prostředí. To nabádá společnost k posílení pozice značky na spotřebitelském trhu a budování pevných vztahů se svými zákazníky, což je i cílem této diplomové práce. V teoretické části je popsána problematika brandingu, náležitosti značky a její proces řízení. V analytické části je pak zkoumáno, jak zákazníci vnímají rozdíly mezi značkami a jaké faktory je při nákupním …více
Abstract:
On the market there is a strongly competitive environment. This encourages the company to strengthen the brand's position in the consumer market and building strong relationships with its customers, which is the target of this thesis. The theoretical part describes the issue of branding, requirements of the brand and its management process. Then in the analytical part examines how consumers perceive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mošťková, Vendula. Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management