Fashion Marketing and its Form in Czech Republic – Ing. Michaela Bortlíková
Ing. Michaela Bortlíková
Master's thesis
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Anotácia:
Hlavným cieľom práce je analýza fashion marketingu a jeho podoby v Českej republike. Výsledkom práce sú odporúčania pre efektívny fashion marketing v Českej republike.Abstract:
Fashion industry is one of the biggest industries in the world. Therefore, it has an undeniable importance. Due to this fact, the diploma thesis is analysing the fashion marketing from different points of view. The main objective of the Diploma Thesis is to analyse fashion marketing and its form in Czech Republic. This is done with the help of appropriate literature and the qualitative marketing research …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/clcf2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Laura Porubcová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Markéta Bechiňová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková