Mgr. Zlata Hokrová, Ph.D.

Disertační práce

Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.

Persuasive linguistic means in German and Czech mobile telephony advertising.
Abstract:
The doctoral thesis focuses on „Persuasive linguistic means in German and Czech mobile telephony advertising“ (Persuasive sprachliche Mittel in der deutschen und tschechischen Werbung für Mobiltelefone). This thesis consists of two basic sections, a theoretical and an empirical one. The theoretical section addresses introduction of mobile telephony advertising specifics (with respect to advertising …více
Abstract:
Tématem předkládané disertační práce jsou „Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony“ (Persuasive sprachliche Mittel in der deutschen und tschechischen Werbung für Mobiltelefone). Práce sestává ze dvou základních částí – z části teoretické a empirické. Teoretická část disertační práce je zaměřena na jedné straně na představení specifik reklamy na mobilní telefony …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Zdeněk Masařík, DrSc., Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D., prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta