Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky – Ondřej Kučera
Ondřej Kučera
Bachelor's thesis
Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
Market Mapping for New Brand Launch
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky a potenciálního otevření nového obchodu s teniskami. Teoretická část popisuje základní pojmy spojené s tímto tématem a metodiku výzkumu. Praktická část je zaměřena na strategické analýzy, tvorbu person, a především analýzu dotazníkového šetření. Taktéž je zde přiblížena kultura tenisek. Z výsledků výzkumu jsou …viacAbstract:
The topic of this Bachelor thesis is the sneaker market research for the purpose of laun-ching a new brand and possible opening of a new Sneaker store. The theoretical part in-troduces and describes the basic concepts that are relevant to the topic and the research methods. The practical part focuses on strategic analyses, creating personas, and most importantly the analysis of questionnaire construction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučera, Ondřej. Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Elitní a masová kultura v oblasti divadla, vymezení tvorby a segmentace trhu v Praze
Kristýna Klimešová -
Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Jana Kupská -
Chování spotřebitelů na trhu s divadelní kulturou
Markéta Tulková -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková