Ondřej Kučera

Bachelor's thesis

Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky

Market Mapping for New Brand Launch
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky a potenciálního otevření nového obchodu s teniskami. Teoretická část popisuje základní pojmy spojené s tímto tématem a metodiku výzkumu. Praktická část je zaměřena na strategické analýzy, tvorbu person, a především analýzu dotazníkového šetření. Taktéž je zde přiblížena kultura tenisek. Z výsledků výzkumu jsou …viac
Abstract:
The topic of this Bachelor thesis is the sneaker market research for the purpose of laun-ching a new brand and possible opening of a new Sneaker store. The theoretical part in-troduces and describes the basic concepts that are relevant to the topic and the research methods. The practical part focuses on strategic analyses, creating personas, and most importantly the analysis of questionnaire construction …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kučera, Ondřej. Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications