Pavel Karásek

Bachelor's thesis

Marketing ve virtuálním prostředí

Marketing in virtual environment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing and its connection with 4Ps of traditional marketing and SEO optimization. Thesis consists of two parts. Theoretical part defines and explains basic facts about online marketing. The 4Ps of marketing are analyzed and compared in virtual and physical environment. There are pros and cons mentioned for each environment. Practical part is dealing with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
  • Vedúci: Zdeněk Smutný
  • Oponent: Václav Řezníček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39301

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika