Veronika Jenisová

Diplomová práce

Fashion blogy ako nástroj propagácie módnych značiek

Fashion blogy jako nástroj propagace módních značek
Anotace:
Tato diplomová práce se týká používání módních blogů jako prostředku propagace firem působících v módním průmyslu. Ve spolupráci se společností GANT Česká republika, s.r.o. uvedu příklad, jak praktická spolupráce firmy a módních bloggerů na českém trhu může vypadat. Poukážu na základě jakých kritérií se společnost rozhodne pro interakci s blogerem, jak samotná spolupráce probíhá a jaké jsou možnosti …více
Abstract:
This diploma thesis concerns the use of fashion blogs as a mean of promotion for companies in fashion industry. With cooperation with GANT Czech republic, s.r.o. I will give an overview how a practical cooperation of a company and fashion bloggers might look like. Based on which criteria company chooses a blogger to interact with, how the work is done and what are the posibilities for the future. Thesis …více
Abstract:
cieľom tejto práce je zanalyzovať prínosy použitia fashion blogov z pohľadu konkrétnej firmy pôsobiacej v odevnom priemysle a spolupracujúcej s fashion blogermi. Práca je určená predovšetkým riadiacim pracovníkom a marketingovým manažérom, ktorí uvažujú o implementácii blogov ako formy podpory propagácie svojej značky. V práci poukážem na prínosy, ale aj prípadné nevýhody pri použití tohto nástroja …více
 

Klíčová slova

propagace fashion blog

Klíčová slova

blog móda propagácia
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39411