Fashion blogy ako nástroj propagácie módnych značiek – Veronika Jenisová
Veronika Jenisová
Diplomová práce
Fashion blogy ako nástroj propagácie módnych značiek
Fashion blogy jako nástroj propagace módních značek
Anotace:
Tato diplomová práce se týká používání módních blogů jako prostředku propagace firem působících v módním průmyslu. Ve spolupráci se společností GANT Česká republika, s.r.o. uvedu příklad, jak praktická spolupráce firmy a módních bloggerů na českém trhu může vypadat. Poukážu na základě jakých kritérií se společnost rozhodne pro interakci s blogerem, jak samotná spolupráce probíhá a jaké jsou možnosti …víceAbstract:
This diploma thesis concerns the use of fashion blogs as a mean of promotion for companies in fashion industry. With cooperation with GANT Czech republic, s.r.o. I will give an overview how a practical cooperation of a company and fashion bloggers might look like. Based on which criteria company chooses a blogger to interact with, how the work is done and what are the posibilities for the future. Thesis …víceAbstract:
cieľom tejto práce je zanalyzovať prínosy použitia fashion blogov z pohľadu konkrétnej firmy pôsobiacej v odevnom priemysle a spolupracujúcej s fashion blogermi. Práca je určená predovšetkým riadiacim pracovníkom a marketingovým manažérom, ktorí uvažujú o implementácii blogov ako formy podpory propagácie svojej značky. V práci poukážem na prínosy, ale aj prípadné nevýhody pri použití tohto nástroja …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39411
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39411
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení propagace ve vybrané restauraci
Martina Cinková -
Vedoucí sekce Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2022
Ščasná Ščasná -
Typografická úprava a ilustrace knihy včetně její propagace prostřednictvím digitálních médií
Nora Václavová -
Vizuální styl a propagace hudebního festivalu Končiny
Alexandra Závracká -
Propagace vybraného regionu jako turistické destinace
Michal Hovorka -
Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla
Michal Klimáček -
Návrh tiskové a on-line propagace aktivního pobytu v přírodě
Barbara Kršková -
Desivé dedičstvo: zavádzajúca propagácia, narácia a štýl
Peter Kelemeš