Mgr. Johana Ringelová

Diplomová práce

Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context

Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá konceptem gamifikace a možností jeho uplatnění ve výuce jazyků. K tomuto účelu byl vytvořen třítýdenní experiment obsahující dvě skupiny studentů. První skupina používá on-line výukový program pro výuku angličtiny English Me a k tomu gamifikovaný program Habitica, do něhož si studenti mohou zaznamenávat své úspěšně dokončené úkoly z English Me a být za ně zde odměněni …více
Abstract:
This Master’s Thesis looks into the gamification concept and into the possibilities of its utilization in language learning. For this purpose a three-week experiment has been designed in which there are two groups of students. First group uses an English learning program English Me for learning English and simultaneously the gamified program Habitica, where students can put their successfully completed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy