Jan Němeček
Master's thesis
Hudba v reklamě
Music in Advertisement
Abstract:
Tato diplomová práce se pokouší prokázat a ozřejmit vliv hudby v reklamě na koupi výrobku a na cenu, kterou by byl potencionální zákazník ochoten v případě koupě za výrobek zaplatit. Rovněž bylo snahou zjistit hudební preference a osobnostní dimenze dotazovaných osob a z odpovědí odvodit závěr, zda i tato hlediska ovlivňují rozhodování o případné koupi produktu. Provedený experiment byl založen na …moreAbstract:
This diploma thesis endeavours for demonstrating and making evident the influence of music used for publicity and advertising purposes when persuading a potential customer to buy a product or to decide the price to be paid for it. At the same time, the author is striving to find out musical preferences and personality dimensions of persons subject to inquiry, which allows to deduce a conclusion from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM60
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2009
- Supervisor: Marek Franěk
- Reader: Věra Strnadová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy
Alice Jamečná -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech