Bc. Nela Wiesner

Diplomová práce

Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování

Use of modern methods of consumer behavior research
Anotace:
Teoretická část obsahuje základní pojmy, se kterými je nutné se obeznámit k pochopení této problematiky. Obsahuje také rozbor marketingové mixu, který s tématem úzce souvisí. Zahrnuje výzkumné metody, které byly k analýze chování spotřebitelů využity. Praktická část je postavena na výsledcích dotazníkového šetření a ostatních analýzách této práce. Na základě analýz je sestaven návrh a implementační …více
Abstract:
The theoretical part contains basic terms that are necessary to understand this issue. It also contains an analysis of the marketing mix, which is closely related to the topic. It includes research methods that have been used to analyze consumer behavior. The practical part is based on the results of the questionnaire survey and other analyzes of this work. On the basis of the analyses, a proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
  • Oponent: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku