Bc. Nela Wiesner

Master's thesis

Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování

Use of modern methods of consumer behavior research
Abstract:
Teoretická část obsahuje základní pojmy, se kterými je nutné se obeznámit k pochopení této problematiky. Obsahuje také rozbor marketingové mixu, který s tématem úzce souvisí. Zahrnuje výzkumné metody, které byly k analýze chování spotřebitelů využity. Praktická část je postavena na výsledcích dotazníkového šetření a ostatních analýzách této práce. Na základě analýz je sestaven návrh a implementační …more
Abstract:
The theoretical part contains basic terms that are necessary to understand this issue. It also contains an analysis of the marketing mix, which is closely related to the topic. It includes research methods that have been used to analyze consumer behavior. The practical part is based on the results of the questionnaire survey and other analyzes of this work. On the basis of the analyses, a proposal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
  • Reader: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management