Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování – Bc. Nela Wiesner
Bc. Nela Wiesner
Master's thesis
Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování
Use of modern methods of consumer behavior research
Abstract:
Teoretická část obsahuje základní pojmy, se kterými je nutné se obeznámit k pochopení této problematiky. Obsahuje také rozbor marketingové mixu, který s tématem úzce souvisí. Zahrnuje výzkumné metody, které byly k analýze chování spotřebitelů využity. Praktická část je postavena na výsledcích dotazníkového šetření a ostatních analýzách této práce. Na základě analýz je sestaven návrh a implementační …moreAbstract:
The theoretical part contains basic terms that are necessary to understand this issue. It also contains an analysis of the marketing mix, which is closely related to the topic. It includes research methods that have been used to analyze consumer behavior. The practical part is based on the results of the questionnaire survey and other analyzes of this work. On the basis of the analyses, a proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/i2p3h/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Reader: PhDr. Jindra Stříbrská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WIESNER, Nela. \textit{Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5wvitz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebitelského chování
Lucie Aulehlová -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kristýna Všetulová -
Analýza spotřebitelského chování
Aleš Chatrný -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová -
Analýza spotřebitelského chování
Dávid Pišoja