Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování – Bc. Helena Pospíšilová
Bc. Helena Pospíšilová
Diplomová práce
Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování
Making Adjustments of Bookstore for Better Shopping Experience
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem upravit prodejnu knihkupectví a které doprovodné aktivity by mělo knihkupectví nabízet, aby byl pro zákazníka nákup vtéto prodejně co největším zážitkem. Teoretická část práce se zabývá pojmy marketing v místě prodeje, zákaznický zážitek, senzorický …víceAbstract:
This thesis deals with the theme of adapting the bookshop for a better shopping experience. The aim of the thesis is to find out how to modify the bookshop and which accompanying activities the bookshop should offer to make the customer's experience in this shop as great as possible. The theoretical part of the work deals with the concepts of marketing at the point of sale, customer experience, sensory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pospíšilová, Helena. Přizpůsobení prodejny knihkupectví pro lepší zážitek z nakupování. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.