Jakub Honek

Bachelor's thesis

Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.

The proposal to increase the effectiveness of communication with customer at T-Mobile CZ a.s. in consumer segment.
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit.
Abstract:
The work is focused on communication with the customer at T-Mobile CZ a.s., in consumer segment. It represents the company and deals with the theoretical description of communication channels. It also describes the current state of customer communication in the company. It looking for weak points and suggestions how to solve this state to be more effective.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Honek, Jakub. Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications