Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. – Jakub Honek
Jakub Honek
Bakalářská práce
Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.
The proposal to increase the effectiveness of communication with customer at T-Mobile CZ a.s. in consumer segment.
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit.Abstract:
The work is focused on communication with the customer at T-Mobile CZ a.s., in consumer segment. It represents the company and deals with the theoretical description of communication channels. It also describes the current state of customer communication in the company. It looking for weak points and suggestions how to solve this state to be more effective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HONEK, Jakub. \textit{Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/5x4ntu/.
Jak správně citovat práci
Honek, Jakub. Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Vzdálený přístup k vyúčtováním (fakturám)
Josef Švejda -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Kvalita externí komunikace ve vybrané organizaci
Petr Bartáček -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích
Jaroslav Neubauer -
Nové metodiky komunikace uplatňované v systému Řízení vztahu se zákazníky a jejich aplikace v podniku XY
Jan Gregor -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná