Jakub Honek

Bakalářská práce

Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.

The proposal to increase the effectiveness of communication with customer at T-Mobile CZ a.s. in consumer segment.
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer. Představuje společnost a zabývá se teoretickým popisem komunikačních kanálů. Dále je zde popsán současný stav zákaznické komunikace ve společnosti, hledání slabých míst a řešení návrhů, jak tento stav zefektivnit.
Abstract:
The work is focused on communication with the customer at T-Mobile CZ a.s., in consumer segment. It represents the company and deals with the theoretical description of communication channels. It also describes the current state of customer communication in the company. It looking for weak points and suggestions how to solve this state to be more effective.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Honek, Jakub. Návrh na zvýšení efektivity komunikace se zákazníkem ve společnosti T-Mobile CZ a.s., segmentu consumer.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích