Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ – Bc. Ismail Benyahya
Bc. Ismail Benyahya
Master's thesis
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Abstract:
In any market, we can find some fluctuating elements that harm companies and enterprises and those are the business conditions. Those conditions might be in favor of some entities over others That might be affected catastrophically. Those conditions are what so-called economic risk. The element of risk is usually used along with investing money or doing business. This type of risk is considered as …moreAbstract:
Na jakémkoli trhu můžeme najít některé fluktuující prvky, které poškozují společnosti a podniky, a to jsou obchodní podmínky. Tyto podmínky mohou být ve prospěch některých subjektů před ostatními, které by mohly být katastroficky ovlivněny. Tyto podmínky jsou takzvaným ekonomickým rizikem. Rizikový prvek se obvykle používá spolu s investováním peněz nebo obchodováním. Tento typ rizika je považován …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENYAHYA, Ismail. \textit{Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5x62c4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benyahya, Ismail. Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík