Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch – Kristína Bečárová
Kristína Bečárová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch
Marketingová komunikace města Trenčín se zaměřením na cestovní ruch
Anotácia:
BEČÁROVÁ, K. Marketingová komunikace města Trenčín se zaměřením na cestovní ruch. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza současné situace marketingové komunikace města Trenčín se zaměřením na cestovní ruch a na základě získaných výsledků navrhnutí nového komunikačního mixu pro destinaci. Analýza byla prováděna prostřednictvím dotazníkového …viacAbstract:
BECAROVA, K. Marketing communication of town Trencin focused on tourism. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016.The main goal of my bachelor thesis is to analyse a current situation of marketing communication of town Trencin focused on tourism and based on the obtained results suggest a communication mix for the destination. The analysis was practised by survey and its evaluation, by SWOT analysis …viacAbstract:
BEČÁROVÁ, K. Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce je analýza súčasnej situácie marketingovej komunikácie mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch a na základe získaných výsledkov navrhnutie nového komunikačného mixu pre destináciu. Analýza bola prevádzaná prostredníctvom …viacKľúčové slová
Cestovní ruch destinace marketingový mix marketingová komunikace marketingová analýza marketingový výzkum Trenčín památky
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEČÁROVÁ, Kristína. \textit{Marketingová komunikácia mesta Trenčín so zameraním na cestovný ruch} Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5x6wgd/. [cit. 2024-04-18].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu
Peter Zalibera -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Názov
Vložil
Vložené
Práva