Jazyková analýza českých a ruských reklamních sloganů na kosmetické výrobky – Agata KOLKOVÁ
Agata KOLKOVÁ
Diplomová práce
Jazyková analýza českých a ruských reklamních sloganů na kosmetické výrobky
The Analysis of the Language of Czech and Russian advertising slogans for cosmetics products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou jazyka českých a ruských reklamních sloganů na kosmetické výrobky. Práce se skládá ze dvou části, teoretické a praktické. Praktická část zkoumá reklamní slogany kosmetických značek a kosmetických výrobků z různých hledisek. Cílem práce je provést srovnávací jazykovou analýzu reklamního diskursu českých a ruských sloganů na kosmetické výrobky.Abstract:
This diploma thesis analyzes the language of Czech and Russian advertising slogans to cosmetics products. The work consists of two parts, a theoretical and a practical one. Practical part is looking into advertising slogans to cosmetics brands and products from different points od view. The aim of the thesis is to carry out a comparative linguistic analysis of advertising discourse of Czech and Russian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLKOVÁ, Agata. Jazyková analýza českých a ruských reklamních sloganů na kosmetické výrobky. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ruská filologie / Ruská filologie - Ruština pro překlad
Práce na příbuzné téma
-
Analýza anglických a českých textů na obalech kosmetických výrobků pro pleť
Lada ČERNOHOUSOVÁ -
Strategická analýza pro generační obměnu předního distributora kosmetických výrobků
Sára Maňáková -
Analýza textu na obalech kosmetických výrobků pro pleť
Lada ČERNOHOUSOVÁ -
Analýza okolia firmy two, s.r.o.
Bronislava Kováčová -
Analýza vybrané investiční příležitosti
Darya Miroshkina -
Analýza rizika chemických kontaminantů kosmetických výrobků hlášených v systému RAPEX 2005 až 2009
Soňa ZABLOUDILOVÁ -
Využití strojového učení pro optimalizaci prodeje kosmetiky: Analýza a predikce
Ekaterina Pronevich -
Využití reklamy v učivu českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Pavlína Zouharová