Postoje učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese – Tomáš KOTAČKA
Tomáš KOTAČKA
Bakalářská práce
Postoje učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese
Attitudes of teachers for selected positive and negative aspects of teaching profession
Anotace:
Práce se zaměřuje na zkoumání postojů středoškolských učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese. Rozděluje se na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části se tato práce zabývá problematikou postojů a učitelské profese, věnuje se předchozím výzkumům souvisejícím s tématem práce a rozebírá vybrané pozitivními a negativními aspekty učitelské profese. Jako pozitivní aspekty …víceAbstract:
Thesis is focused on research of attitudes of secondary teachers towards selected positive and negative aspects of teaching profession. It divides into theoretical and research part. In the theoretical part the thesis deals with problematics of attitudes and teaching profession, also deals with previous researches related to the thesis topic and analyzes selected positive and negative aspects of teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeněk Mlčák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTAČKA, Tomáš. Postoje učitelů k vybraným pozitivním a negativním aspektům učitelské profese. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Prestiž učitelské profese očima jejich představitelů
Tereza Pavlíčková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Vnímání učitelské profese samotnými učiteli a veřejností
Kristýna SABÁČKOVÁ -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Sociální prestiž a současné problémy učitelské profese
Monika Märzová -
Bonding a jeho vliv na matku a dítě
Solaříková Solaříková -
Optimismus, generativita, smysluplnost a depresivita ve vztahu k životní spokojenosti: porovnání vzorků českých a indických mladých dospělých
Pavlína Surmová