Představa ideálního pedagoga u žáků 6.-9. tříd: postojový a názorový vývoj – Bc. Kateřina Janurová
Bc. Kateřina Janurová
Bakalářská práce
Představa ideálního pedagoga u žáků 6.-9. tříd: postojový a názorový vývoj
Pupils conception of an ideal teacher in 6th - 9th grade: the development of attitudes and opinions
Anotace:
Následující práce zpracovává informace o názorech a postojích žáků druhého stupně základní školy ohledně učitelů, učení a jejich přístupu k němu. Zabývá se tématikou vztahu mezi učitelem a žákem, metodikou vyučování a formami výkladu, problematikou konverzace, hodnocením, vztahy v třídním kolektivu, které ovlivňují proces poznávání a učení. Výzkum je rozčleněn dle tříd a pohlaví respondentů a odpovědi …víceAbstract:
The following thesis is processing informations about attitudes and opinions of pupils in 6th ? 9th grade, opinion about teachers, learning and their approach in learning. This thesis is dealing with relation between teacher and student, methodology of teaching and forms of interpretation, conversation problem, evaluation, class-team relations, that influence process of cognition and learning. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janurová, Kateřina. Představa ideálního pedagoga u žáků 6.-9. tříd: postojový a názorový vývoj. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.