Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o. – Bc. Jan Maixner
Bc. Jan Maixner
Master's thesis
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Multi-level marketing at Akuna CZ Inc.
Anotácia:
Autor: Jan Maixner Název: Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s.r.o. Práce soustředí poznatky jednotlivých distributorů společnosti, vyhodnocuje je a shromažďuje praktické zkušenosti pro nový školící systém, jehož cílem je postupné uvedení firemních produktů do všech domácností nejen v ČR, ale do všech zemí světa.Abstract:
ANNOTATION Author: Jan Maixner Title: Multi-level marketing Akuna CZ Inc. The work focused knowledge of distributors, collects and evaluates practical experiences for the new training system aimed at the gradual introduction of company products to all households, not only in CR, but in all countries.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qkolk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. Marek Hostina
- Oponent: Ing. Lenka Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Úspěšnost firmy na bázi Multilevel marketingu
Michal Dufek -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Karolína Tomková -
Multilevel marketing v praxi
Petra Sloupová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Multilevel marketing ve firmě Oriflame
Martina Táborská -
Príležitosti a riziká multilevel marketingu
Šimon Ďurovec