Mgr. Kristýna Marková

Diplomová práce

Daltonský plán jako součást školního vzdělávacího programu a jeho zavádění do praxe

Dalton's teaching as a part of school education program and its implementation into practice
Anotace:
Diplomová práce pojednává o postupných krocích při zavádění daltonských principů do vzdělávání v mateřské a základní škole. Nabízí možný způsob, jakým lze do vzdělávání zavést prvky Daltonského plánu, a tím dosáhnout nejenom větší samostatnosti, zodpovědnosti a vzájemné spolupráce dětí a žáků, ale i pozitivního klimatu ve skupině. Tento podrobný návod je doplněný o nápady a podněty pro učitele.
Abstract:
Thesis deals with the gradual steps in the introduction of Dalton principles into the education at nursery and a primary school. It offers a possible way to introduce the Dalton plan elements into the education, thereby achieving not only greater individuality, responsibility and mutual cooperation of children and pupils, but also a positive climate in the group. This detailed instruction is accompanied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy