Kristína Urbanová

Bachelor's thesis

Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi

Inbound and Outbound Marketing in an Internet Agency for Application in Practice
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá prostredím internetového marketingu, marketingového komunikačného mixu, kde sú popísané komunikačné prostriedky a reklamné nástroje na Internete. V teoretickej časti sú vysvetlené odborné termíny a nástroje týkajúce sa virálneho prostredia, reklamy a komunikačných nástrojov na Internete. V praktickej časti sa bakalárska práca venuje vyobrazeniu a rozdeleniu zákazníkov …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with e-marketing environment, marketing communication mix, where communication means and marketing tools on Internet are described. There are professional terms and tools related to viral environment, marketing and communication on Internet explained in its theoretical part. In its practical part the bachelor thesis deals with representation and distribution of the customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Poppe

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Urbanová, Kristína. Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing