Bc. Kamila Janečková
Bachelor's thesis
Interkulturní marketing
Intercultural marketing
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Interkulturní marketing“ je rozbor dopadů kulturních vlivů na efektivnost a úspěšnost obchodního jednání a rozsah těchto dopadů. V první části je nastíněn úvod do předmětné problematiky, zaměřený na teoretický pohled na kulturu, marketingové nástroje a typy marketingu v mezinárodním prostředí. Druhá část analyzuje případ španělské společnosti, která se snaží uspět na evropském …viacAbstract:
The goal of the thesis "Intercultural marketing" is to analyze the impacts of cultural influences on the effectiveness and success of business negotiations and the extent of these impacts. The first part outlines the introduction to the problem, focusing on theoretical view on culture, marketing tools and types of marketing in an international environment. The second part analyzes the Spanish company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/msd9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Soukupová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / European Economy, Administrative and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Consumer culture and symbolic boundaries
Zhanibek Sagymbay -
Cultural Accommodation (and Culture Shock)
Jan Harcuba -
Adaptation to the Czech Culture: Case Study of a Student from Myanmar (Burma)
Markéta Pluskalová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Influence of distinctive Japanese culture on doing business for American companies
Olha Moroz -
Comparing culture differences: Azerbaijan and Great Britain
Nigar ILJASOVA -
Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu.
Marek HRUBÝ -
Návrh marketingové komunikace pro zvýšení prodeje reklamního textilu značky Hanes na českém trhu
Šárka ZOUHAROVÁ