Bc. Kamila Janečková

Bakalářská práce

Interkulturní marketing

Intercultural marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Interkulturní marketing“ je rozbor dopadů kulturních vlivů na efektivnost a úspěšnost obchodního jednání a rozsah těchto dopadů. V první části je nastíněn úvod do předmětné problematiky, zaměřený na teoretický pohled na kulturu, marketingové nástroje a typy marketingu v mezinárodním prostředí. Druhá část analyzuje případ španělské společnosti, která se snaží uspět na evropském …více
Abstract:
The goal of the thesis "Intercultural marketing" is to analyze the impacts of cultural influences on the effectiveness and success of business negotiations and the extent of these impacts. The first part outlines the introduction to the problem, focusing on theoretical view on culture, marketing tools and types of marketing in an international environment. The second part analyzes the Spanish company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Markéta Soukupová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta