Bc. Kamila Janečková

Bachelor's thesis

Interkulturní marketing

Intercultural marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Interkulturní marketing“ je rozbor dopadů kulturních vlivů na efektivnost a úspěšnost obchodního jednání a rozsah těchto dopadů. V první části je nastíněn úvod do předmětné problematiky, zaměřený na teoretický pohled na kulturu, marketingové nástroje a typy marketingu v mezinárodním prostředí. Druhá část analyzuje případ španělské společnosti, která se snaží uspět na evropském …more
Abstract:
The goal of the thesis "Intercultural marketing" is to analyze the impacts of cultural influences on the effectiveness and success of business negotiations and the extent of these impacts. The first part outlines the introduction to the problem, focusing on theoretical view on culture, marketing tools and types of marketing in an international environment. The second part analyzes the Spanish company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Markéta Soukupová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta