Eva Svatoňová
Bachelor's thesis
Marketingový mix v oblasti služeb
Service marketing mix
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku.Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of A-Z Projekt s.r.o., which is focused on mediation of own housing by means of services. The aim of the bachelor thesis is to propose changes to improve the company promotion. Emphasis is placed on creating a new communication mix and changing the perception of services as a package.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svatoňová, Eva. Marketingový mix v oblasti služeb. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková