Konkurenční analýza služeb pro závodní týmy v oblasti rallye – Bc. Ivan Rambousek
Bc. Ivan Rambousek
Master's thesis
Konkurenční analýza služeb pro závodní týmy v oblasti rallye
Competitive Analysis of Services for Rally Racing Teams
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingové působení na zákazníka v oblasti služeb ve specifickém obchodím odvětví motorsportu. Tématem diplomové práce je konkurenční analýza služeb pro závodní týmy v oblasti rallye s cílem provést konkurenční analýzu služeb nabízených závodním týmům v oblasti rallye za účelem stanovení návrhů pro změnu či zlepšení nabídky konkrétního poskytovatele služeb. Řešení praktické …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing influence on the customer in the field of services in the specific branch of the motorsport. The theme of this diploma thesis is a competitive analysis of services for rally teams in order to conduct a competitive analysis of the services offered to rally teams in order to determine suggestions for changing or improving the offer of a particular service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Reader: David Jareš, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Customer journey od autora ke čtenáři
Helena Pospíšilová -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
Omnichannel approach for customer journey optimization for Czech SMEs via marketing automation
Elizaveta Makarova -
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights