Bc. Barbora SVOBODOVÁ

Bachelor's thesis

La communication marketing des institutions éducatives

Marketing Communication of Education Institutions
Abstract:
The aim of my thesis is to compare two education institutions originated in different countries from the point of view of marketing communication on the Internet. The first part is engaged in the explanation of the marketing basis and in presentation of two universities from the point of view of marketing strategy and promotional mix. The second part focuses on marketing communication and instruments …more
Abstract:
Cílem práce je srovnání dvou vzdělávacích institucí z různých zemí z hlediska marketingové komunikace na internetu. První část je věnována vysvětlení marketingové podstaty a představení obou univerzit z hlediska marketingové strategie a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na samotnou marketingovou komunikaci a nástroje, díky kterým je marketingová komunikace realizována. Poslední část se věnuje …more
 
 
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Šárka Koníčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SVOBODOVÁ, Barbora. La communication marketing des institutions éducatives. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Philosophical Faculty

Bachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 5y760a 5y760a/2
7/5/2015
Folders
Files
metadataTheses.xml metadataTheses.xml
Marklová, E.
7/5/2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.