La communication marketing des institutions éducatives – Bc. Barbora SVOBODOVÁ
Bc. Barbora SVOBODOVÁ
Bachelor's thesis
La communication marketing des institutions éducatives
Marketing Communication of Education Institutions
Abstract:
The aim of my thesis is to compare two education institutions originated in different countries from the point of view of marketing communication on the Internet. The first part is engaged in the explanation of the marketing basis and in presentation of two universities from the point of view of marketing strategy and promotional mix. The second part focuses on marketing communication and instruments …moreAbstract:
Cílem práce je srovnání dvou vzdělávacích institucí z různých zemí z hlediska marketingové komunikace na internetu. První část je věnována vysvětlení marketingové podstaty a představení obou univerzit z hlediska marketingové strategie a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na samotnou marketingovou komunikaci a nástroje, díky kterým je marketingová komunikace realizována. Poslední část se věnuje …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Koníčková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Barbora. La communication marketing des institutions éducatives. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Návrh marketingové komunikace vzdělávacích přednášek.
Petra Střelečková -
Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů
Markéta Matoušková -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
Barbora Vokrouhlíková -
Marketingová komunikace produktu EduPlán pro Education.cz
Pavla Čermáková -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí
Lenka Hojková -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
Barbora Vokrouhlíková -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights