Bc. Lukáš MIKULÁŠEK, DiS.

Master's thesis

Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek

Services Marketing-Advertising Campaign for Wine Cellar
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový …more
Abstract:
The main aim of my thesis is to find key features of marketing communications elements based on theoretical knowledge and information obtained from the analytical survey, ela-borate sophisticated communications campaign according right to the preferences of poten-tial customers, including a suggestion of communications strategy. My thesis is divided into three parts. The theoretical part is mainly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier: 18409

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIKULÁŠEK, Lukáš. Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe