Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek – Bc. Lukáš MIKULÁŠEK, DiS.
Bc. Lukáš MIKULÁŠEK, DiS.
Master's thesis
Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek
Services Marketing-Advertising Campaign for Wine Cellar
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový …moreAbstract:
The main aim of my thesis is to find key features of marketing communications elements based on theoretical knowledge and information obtained from the analytical survey, ela-borate sophisticated communications campaign according right to the preferences of poten-tial customers, including a suggestion of communications strategy. My thesis is divided into three parts. The theoretical part is mainly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier:
18409
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULÁŠEK, Lukáš. \textit{Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/5y9vlp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKULÁŠEK, Lukáš. Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza firmy BaGo Sport s.r.o.
Anna Charvátová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková