Využívání online marketingu v internetových obchodech – Bc. Zuzana Nesvadbová
Bc. Zuzana Nesvadbová
Diplomová práce
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Use of online marketing in online stores
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké nástroje online marketingu jsou v internetových obchodech využívané a jaké faktory jejich využívání ovlivňují. Cílovou skupinou jsou B2C internetové obchody prodávající produkty, splňující kritéria malého podniku malého podniku. Výzkum byl založen na kombinaci Technological-organizational-environmental modelu, teorie Diffusion of Innovation a Technology Acceptance …víceAbstract:
This thesis aims to bring information about which online marketing tools are used in online stores, how are these tools used and which factors influence the usage. Target groups are online stores on the B2C market, which sells products and have size up to „small business“. The research is based on the Technological-organizational-environmental model, Diffusion of Innovation theory and Technology Acceptance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x5618/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Alexandra Ramirez Martinez -
Využití influencerů v online marketingu
Vojtěch Čačka -
Analýza online marketingu vybrané neziskové organizace
Eva Terazová -
Analýza online marketingu Epico International s.r.o.
Barbora Maredová -
Komparace efektivnosti online marketingu dvou firem z různých oborů podnikání
Daniel Krásný -
Budování lovebrandu pomocí nástrojů online marketingu
Gabriela Vaňková -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ