Bc. Zuzana Nesvadbová

Master's thesis

Využívání online marketingu v internetových obchodech

Use of online marketing in online stores
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké nástroje online marketingu jsou v internetových obchodech využívané a jaké faktory jejich využívání ovlivňují. Cílovou skupinou jsou B2C internetové obchody prodávající produkty, splňující kritéria malého podniku malého podniku. Výzkum byl založen na kombinaci Technological-organizational-environmental modelu, teorie Diffusion of Innovation a Technology Acceptance …more
Abstract:
This thesis aims to bring information about which online marketing tools are used in online stores, how are these tools used and which factors influence the usage. Target groups are online stores on the B2C market, which sells products and have size up to „small business“. The research is based on the Technological-organizational-environmental model, Diffusion of Innovation theory and Technology Acceptance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2022
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta