Bc. Zuzana Nesvadbová

Master's thesis

Využívání online marketingu v internetových obchodech

Use of online marketing in online stores
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké nástroje online marketingu jsou v internetových obchodech využívané a jaké faktory jejich využívání ovlivňují. Cílovou skupinou jsou B2C internetové obchody prodávající produkty, splňující kritéria malého podniku malého podniku. Výzkum byl založen na kombinaci Technological-organizational-environmental modelu, teorie Diffusion of Innovation a Technology Acceptance …viac
Abstract:
This thesis aims to bring information about which online marketing tools are used in online stores, how are these tools used and which factors influence the usage. Target groups are online stores on the B2C market, which sells products and have size up to „small business“. The research is based on the Technological-organizational-environmental model, Diffusion of Innovation theory and Technology Acceptance …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedúci: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta