Výchova nadaného dítěte v rodině – Tereza RANDÝSKOVÁ
Tereza RANDÝSKOVÁ
Bakalářská práce
Výchova nadaného dítěte v rodině
Education of a gifted child in family
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výchovou nadaného dítěte v prostředí rodiny. V teoretické části práce se v první kapitole zaměřuji obecně na pojem nadání. V druhé kapitole uvadím definice nadaného dítěte ? žáka, jeho charakteristiky, rozdělení míry nadání jedinců a legislativní normy, upravující vzdělávání nadaných. Ve třetí kapitole shrnuji vliv rodiny na dítě, uvádím styly výchovného vedení a vhodné …víceAbstract:
In this thesis I describe education of a gifted child in the family. In the theoretical part, in the first chapter, I generally focus on the concept of talent. In the second chapter I present the definition of a gifted child ? pupil, his characteristic meter, the allocation of talent level and legal standards governing gifted educatiom. The third chapter summarizes the influence of family on child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RANDÝSKOVÁ, Tereza. Výchova nadaného dítěte v rodině. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika výchovy nadaných dětí z hlediska spolupráce ZŠ Malenovice a rodin s nadanými dětmi
Dagmar KOPLÍKOVÁ -
Specifika rodinné výchovy intelektově nadaných dětí
Kateřina MIZEROVÁ -
Výchova nadaného dítěte v rodině
Alena JIŘÍČKOVÁ -
Specifika rodičovství nadaných a talentovaných dětí
Silvie FRYČOVÁ -
Specifika práce s mimořádně nadanými žáky
Karel BERKA -
Základní a nástavbové prvky konceptu Bazální stimulace a možnosti jejich využití u dětí s tělesným a mentálním postižením na 1. stupni základní školy
Tereza GRULICHOVÁ -
Možnosti stimulace k pohybové aktivitě a komparace motorických dovedností u dětí předškolního věku z roku 2014 a v pandemii z roku 2020/2021
Petra MIČOLOVÁ -
Stimulace pozornosti a aktivity při pohádkách v rámci skupinové terapie vývojové dysfázie u dětí předškolního věku
Lenka Kružíková