Bc. Miroslava Šejnová

Bachelor's thesis

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Anotácia:
Práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. V aplikační části porovnává dvě obchodní jednotky ve městě Písku, které jsou zaměřené na prodej potravin. Porovnání je řešeno pozorováním daných nákupních míst a pomocí dotazníkového šetření. V dnešní době většina obchodních řetězců využívá znalostí merchandisingových zásad a promyšlenou a vhodnou nákupní atmosférou se snaží o udržení každého …viac
Abstract:
This work includes the theory of merchandising and shopping atmosphere, comparing two foodstore businesses in Pisek through observation and questionnaires. Nowadays, most commercial chains make use of the known merchandising principles and by using sophisticated and well studied buying atmosphere they try to keep each customer. My work shows that both observed purchasing agents apply adequate commercial …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Alena Tomasová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích