Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Miroslava Šejnová
Bc. Miroslava Šejnová
Bakalářská práce
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Anotace:
Práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. V aplikační části porovnává dvě obchodní jednotky ve městě Písku, které jsou zaměřené na prodej potravin. Porovnání je řešeno pozorováním daných nákupních míst a pomocí dotazníkového šetření. V dnešní době většina obchodních řetězců využívá znalostí merchandisingových zásad a promyšlenou a vhodnou nákupní atmosférou se snaží o udržení každého …víceAbstract:
This work includes the theory of merchandising and shopping atmosphere, comparing two foodstore businesses in Pisek through observation and questionnaires. Nowadays, most commercial chains make use of the known merchandising principles and by using sophisticated and well studied buying atmosphere they try to keep each customer. My work shows that both observed purchasing agents apply adequate commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nhi7p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Tomasová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková