Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Kateřina Holubová
Kateřina Holubová
Bakalářská práce
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Anotace:
Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu, konkrétně mystery shoppingu, srovnává spokojenost zákazníků mezi vybranými maloobchodními jednotkami. Mystery shopping hodnotí spokojenost zákazníků na základě utajeného nákupu, který je usměrňován přesně stanoveným a daným scénářem, od kterého se nelze odchýlit. Mystery shopper neboli člověk vydávající se za fiktivního zákazníka, musí dodržovat postupy …víceAbstract:
The Bachelor thesis uses marketing research, specifically mystery shopping, to compare customer satisfaction among selected retail units. Mystery shopping assesses customer satisfaction based on an undercover purchase that is channelled through a precisely defined and given scenario that cannot be deviated from. A mystery shopper, or person posing as a fictitious customer, must adhere to the procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/oixem/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Ardolfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ"
Tomáš Sacher -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
Štěpánka Pavlíková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kamila Pavlíčková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Klára TALÍŘOVÁ