Kateřina Holubová

Bakalářská práce

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Anotace:
Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu, konkrétně mystery shoppingu, srovnává spokojenost zákazníků mezi vybranými maloobchodními jednotkami. Mystery shopping hodnotí spokojenost zákazníků na základě utajeného nákupu, který je usměrňován přesně stanoveným a daným scénářem, od kterého se nelze odchýlit. Mystery shopper neboli člověk vydávající se za fiktivního zákazníka, musí dodržovat postupy …více
Abstract:
The Bachelor thesis uses marketing research, specifically mystery shopping, to compare customer satisfaction among selected retail units. Mystery shopping assesses customer satisfaction based on an undercover purchase that is channelled through a precisely defined and given scenario that cannot be deviated from. A mystery shopper, or person posing as a fictitious customer, must adhere to the procedures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Ardolfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika