Profesionalizace a profesní rozvoj vzdělavatelů dospělých – Bc. Barbora MORAVCOVÁ
Bc. Barbora MORAVCOVÁ
Diplomová práce
Profesionalizace a profesní rozvoj vzdělavatelů dospělých
Professionalization and professional developement of Adults Educators
Anotace:
Cílem práce je analýza konceptu profesionalizace vzdělavatelů dospělých a jejich profesního rozvoje. Nejprve je obsahem teoretické ukotvení. Vymezen je koncept celoživotního učení a jeho dělení, vzdělávání dospělých v rámci tohoto kontextu a následně jsou uvedeny teorie učení a specifika dospělých ve vzdělávacím procesu. Navazuje představení ideálu vzdělavatele dospělých, jeho rolí a analýza kompetencí …víceAbstract:
The aim of this work is analysis of the concept of professionalization of adult educators and their professional development. First of all, the thesis is based on theoretical foundations of the concept of lifelong learning and its subdivisions in adult education in this context. Further, the work deals with learning theories and with specific features of adult learners. The paper shows the ideal adult …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Barbora. Profesionalizace a profesní rozvoj vzdělavatelů dospělých. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Zájmové vzdělávání dospělých ve volném čase
Markéta Juda -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
Nástroje měření kvality ve vzdělávání dospělých
Julie Podlasová -
Bariéry dospělých v zájmovém vzdělávání
Tereza Božičevičová -
Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých
Tomáš Damborský -
Hodnocení ve vzdělávání dospělých
Petra Shamalová -
Zájmové vzdělávání dospělých
Kristýna Mádrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva