Bc. Dušan Ivančo
Master's thesis
Predaj produktov vo vybranom podniku
Sale of products in selected company
Abstract:
IVANČO, Dušan, Bc.: Selling products in the chosen company. [Graduate theses]. Banking Institute College Prague, a foreign university in Banská Bystrica. Department of Finance and Accounting. Thesis Supervisor: Mgr. Ing. Monika Bačová, PhD. Year of defense: 2012. Number of pages: 72. This thesis is an examination of the merchandise operations of Orin Slovakia, s.r.o. The thesis is broken down into …moreAbstract:
IVANČO, Dušan, Bc.: Predaj produktov vo vybranom podniku. [Diplomová práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a účtovníctva. Vedúca práce: Mgr. Ing. Monika Bačová, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 72. Táto diplomová práca je venovaná predaju produktov vo vybranom podniku. Práca má tri hlavné kapitoly. Prvá kapitola má teoretický charakter …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/buol6/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Mgr. Monika Bačová, PhD.
- Reader: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANČO, Dušan. \textit{Predaj produktov vo vybranom podniku}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/5z5dby/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Monika Slavíková