Bc. Stanislav BROŽ

Master's thesis

Metodika zdravotního posilování ve fitness (tvorba webových stránek)

Methodology for enhancing the health, fitness (Web Site)
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na video-ukázky zdravotního posilování ve fitness, které budou k dispozici na internetových stránkách http://osobni-trener.webz.cz. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá zásadami posilování a strečinku, tréninkovými metodami pro začátečníky a regenerací po zátěži. Praktická část se zaměřuje zpočátku na aerobní aktivitu ve fitness a …more
Abstract:
This thesis focuses on video-demonstrations health enhancing fitness, which vill be available on the website http://osobni-trener.webz.cz. The work includes theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the principles of strengthening and strentching, training methods for beginners and regeneration after exercise. The practical part focuses initially on aerobic aktivity in fitness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2011
  • Supervisor: Mgr. Věra Knappová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROŽ, Stanislav. Metodika zdravotního posilování ve fitness (tvorba webových stránek). Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 07. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Vy-TV

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.