Iva Pivoňková

Diplomová práce

Strategie agentury CzechTrade na území Ruské federace

Strategy of the CzechTrade Agency on the Area of the Russian Federation
Anotace:
Ruská federace je významným obchodním partnerem České republiky a ruský trh patří k tradičním cílovým destinacím českého exportu. S exportem na zahraniční trhy může českým firmám pomoci agentura CzechTrade, která byla založena v roce 1997, postupně se rozvíjela a rozšiřovala svou síť zahraničních kanceláří, které jsou dnes po celém světě. Agentura je podřízena Ministerstvu průmyslu a obchodu, které …více
Abstract:
Russian federation is an important trade partner of the Czech Republic and Russian market belongs among traditional Czech export destinations. Czech companies exporting to foreign markets can benefit greatly from cooperation with the Czech Trade agency. It was founded in 1997 and gradually expanded the network of its branch offices abroad. The agency is subordinated to the Ministry of Industry and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Emil Voráček
  • Oponent: Zbyněk Dubský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54358

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie