Bc. Aleš Chládek

Diplomová práce

Aplikace teorie her v marketingu

Aplication of game theory in marketing
Anotace:
Práce se zabývá spojením disciplín teorie her a marketingu. Cílem práce je vytyčit marketingovou komunikační strategii nově vzniklého studentského golfového klubu tak, aby si klub vybudoval pevnou tržní pozici a zajistil si pomocí získání dostatečného počtu nových členů fungování i do dalších let. Marketingová komunikační strategie je volena na základě poznatků z teorie her a na základě analýz efektivnosti …více
Abstract:
This thesis mainly focuses on the connection between the game theory and marketing. The goal is to determine marketing communication strategy in order to make sure that the newly founded student golf club will have its share of the market at the end of the year. This share is measured by the number of members which the new club will have and which will ensure that the club will last and go on functional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Ing. Michal Blahout

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní