Bc. Petr Skalnický

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na hodnotu pro zákazníka, vysvětlení pojmu hodnota pro zákazníka a způsoby její maximalizace na základě prací různých autorů, jejichž názory se na danou problematiku odlišují, dále na pojem loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Praktickou částí je výzkum preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu Skamaro.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the value for the customer, the explanation of the value concept and on it´s maximalization based on thesis of different authors, whose opinions(views) on this issue are different, also the bachelor thesis is focused on the customer loyalty, retention and satisfaction. The practial part of the bachelor thesis is a research of customer preferences and satisfaction with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skalnický, Petr. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků