Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. – Bc. Petr Skalnický
Bc. Petr Skalnický
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations.
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na hodnotu pro zákazníka, vysvětlení pojmu hodnota pro zákazníka a způsoby její maximalizace na základě prací různých autorů, jejichž názory se na danou problematiku odlišují, dále na pojem loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Praktickou částí je výzkum preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu Skamaro.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the value for the customer, the explanation of the value concept and on it´s maximalization based on thesis of different authors, whose opinions(views) on this issue are different, also the bachelor thesis is focused on the customer loyalty, retention and satisfaction. The practial part of the bachelor thesis is a research of customer preferences and satisfaction with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALNICKÝ, Petr. \textit{Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5zj8vk/.
Jak správně citovat práci
Skalnický, Petr. Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová